از همان ابتدا، واشنگتن هر گونه تلاش در "بالا به پایین" تحمیل کاهش تولید گازهای گلخانه مقاومت، اصرار بر حاکمیت ملی در ایجاد محدودیت. این یک شرایط هسته ای قانونی و لازم الاجرا تشکیل شده و ثبت نام حمایت از غیر الزام آور "مشارکت ملی مصمم"، و یا ستراتیژی ملی کنترول مواد، که برای کاهش انتشار - تصمیم گرفته شده توسط کشورهای themselves.Bali اقدام PlanIn 2007، کشورهای جهان را برای دور مذاکره سالانه خود را در جمع بالی به بحث در مورد جایگزینی برای کیوتو Protocol.This در تضاد نه تنها با کشورهای در حال توسعه، که که کشورهای ثروتمند با سابقه طولانی تر از آلودگی اصرار باید فداکاری بزرگتری را قرار داده، بلکه برخی از کشورهای صنعتی که شاهد نیاز به اهداف و deadlines.Observers می گویند این تا حد زیادی توسط ترس که چین و دیگر سرعت در حال توسعه می مزیت ناعادلانه در رشد اقتصادی داشته باشد، با مجوز بهره برداری از سوخت های فسیلی رانده شد.

دولت بوش دوباره به هر تمایز بین تعهدات غنی و در حال توسعه کشور اعتراض کردند. پس از چهار سال (از مغلوب ساختن پیشی جستن) خواهد بود رئیس جمهور جدید که طرفدار است "اقدام آب و هوا وجود دارد؟ "شاید not.This زمان، بقیه جهان شورش کردند و هیئت نمایندگی ایالات متحده را هو کردند و گفت در هیچ شرایط نامشخص توسط یکی از شرکت کنندگان:" اگر شما مایل به منجر نیست، لطفا به خارج شدن از راه "با این حال دوباره ، کشورهای دیگر رفت و همراه برای حفظ آمریکا در رژیم، گفت: "آلدن مایر از اتحادیه دانشمندان نگران - یک ناظر جانباز از ProtocolNegotiations process.W.Kyoto دو دهه برای یک معامله جدید را دیدم برپاست آمریکا در اعتراض خود را به اصطلاح مدل "بالا به پایین". در پایان، جلسه غیر رسمی "پیمان" .پس ناقص پروتکل کیوتو وارد نیروی، "ما برای هشت تا 10 سال است که منتظر" برای یک پیمان جدید را به همراه داشت، پاریس Agreement.Canada بعد خارج کرد، و نیوزیلند، ژاپن و روسیه موفق به تجدید تعهدات خود پس از سال 2012.

، گفت: "محمد Adow مسیحی کمک، که تا از نزدیک دنبال مذاکرات برای سال .." حتی در آن زمان، منافع سوخت های فسیلی در روند کاملا قوی بودند واشنگتن بایستند، و برنامه اقدام بالی به تصویب رسید، تنظیم یک مهلت 2009 برای پیمان جدید برای مبارزه با warming.Negotiations جهانی برای یک اره قرارداد جدید برپاست آمریکا در اعتراض خود را به اصطلاح "بالا به پایین" approach.WarsawIn 2013، در ورشو، در مبارزه بزرگ دوباره در مورد تعهد قانونی بود، و جمله بندی از یک توافق نهایی تصمیم گرفتند برای کشورها به تعهد کربن برش "کمک" به جای "تعهدات" قدرت همانطور که دست بین جمهوریخواهان و دموکراتها تغییر کرده است، این کشور معادل نقش الهام بخش و یا اشکالتراشی و انسداد بیش از دو دهه از مذاکرات برای یک پیمان سازمان ملل متحد بازی به جلوگیری از بدترین نابسامانی های گرم شدن کره زمین، ناظران say.His جانشین، جورج اچ جورج W..Then رئیس جمهور "

CopenhagenThe 2009 دور مذاکرات در پایتخت دانمارک، به معنای به ارائه پیمان آب و هوا برای اولین بار واقعا جهانی توسط مجموعه ای مهلت، به پایان رسید در نزدیک به شکست در میان مجادله بین کشورهای غنی و فقیر. بن: سایه دونالد ترامپ بافندگی بیش از آب و هوا نجات توافقنامه پاریس، توسط نزدیک به 200 کشور کوبید بیش از سال از پر زحمت، اغلب متخاصم، مبادله کالا که در آن ایالات متحده است history.America شطرنجی همچنین اصرار داشت که مسئولیت کاهش تولید گازهای گلخانه بزرگ باید بین غنی و در حال توسعه nations.Rio زمین SummitIt همه با 1992 اجلاس زمین در ریو دو ژانیرو که راه اندازی کنوانسیون آب و هوا سازمان ملل و مذاکرات راه اندازی به پیمان جهانی برای مهار معاهده warming.The جهانی به اجرا آغاز شده به اشتراک گذاشته شود، بدون امریکا، در سال wholesale carbon steel nuts، از ارتکاب 37 اقتصادهای توسعه یافته به طور متوسط ​​پنج درصد در هر برش از سطوح سال 1990 در دوره 2008-2012.

سه دختر اجرا و بازی بر روی آنچه که از دریاچه اتسکتمپا است که به علت خشک شده را به خشکی و درجه حرارت بالا، در اتسکتمپا، 174 کیلومتری جنوب شرقی شهر گواتمالا است. بوش، یک مرد نفت، شرایط به نام "ناعادلانه و بی اثر" و در سال 2001، چند ماه پس از گرفتن قدرت، اعلام کرد که آن را به تصویب نرساندند. "شاید ما باید هشت یا 10 سال دیگر صبر کنید. دوره "، ارتباط رفاه به انتشار کربن را ادامه داد. بنا به گزارش بوش اجلاس ریو گفت: «راه زندگی آمریکایی است تا برای negotiations.Now جانشین او را تهدید به خروج امریکا از معامله سخت مبارزه - برای بسیاری از فقط آخرین حرکت عمده فروشی آجیل فولاد کربن در دو گام های رقص رو به جلو یک گام به تماس با کربن دومین در جهان emitter.But این مصالحه بسیار نیز بدان معنی است احتمال وجود خواهد داشت بدون عواقب اگر آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن فرستادن اسکرپ NDC آن، و یا به سادگی نادیده آن است. "ما باید صبر کنید تا دوباره؟" او پرسید در حاشیه مذاکرات آب و هوایی سازمان ملل در شرکای مذاکره Bonn.America در نهایت در یک معامله در ژاپن در سال 1997 است که خواسته های واشنگتن راضی به توافق رسیدند.

پاریس AgreementThe نتیجه نهایی، 2015 پیمان پاریس، یک compromise.The ایالات متحده است، با حمایت از چند کشور دیگر، اصرار داشت آن را نمی شود یک اتصال معاون رئيس جمهور treaty.Bill کلینتون در ال گور معاهده در سال 1998 امضا کرد، اما دولت می تواند هرگز جمع اوری دو سوم پشتیبانی سنا مورد نیاز به طور رسمی تصویب it.Chai Qimin مرکز ملی چین برای تغییر آب و هوا استراتژی و همکاری بین المللی، می گوید مشارکت ایالات متحده در آثار روند آب و هوا در چرخه، تعیین شده توسط انتخابات داخلی outcomes.Ultimately، رئیس جمهور ایالات متحده، در شخص باراک اوباما، نقش مهمی در گرفتن حتی بیشتر محتاط احزاب به ورود به سیستم در پاریس را 2015 است که نیاز به هر کس به تماس برش زغال سنگ بازی، emissions.This نفت و گاز اجازه اوباما به تصویب توافق اجرایی سفارش، و به معنای نیاز دولت برای تصویب NDC خود را به مجلس سنا خصمانه را ارائه کنید